poniedziałek, 10 czerwca 2013

Książka TO JA ZABRAŁEM TWÓJ SER wędruje do...



Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w konkursie. Miałam ogromną przyjnemność w czytaniu Waszych komentarzy i równie ogromny problem z wyborem zwycięzcy.  Wygrać może tylko jedna osoba.... Na pocieszenie powiem, że był to pierwszy, ale nie ostatni konukrs książkowy na blogu:)))

Nie zwodząc nikogo dłużej ogłaszam, że książka wędruje do Ani:) Mam nadzieję Aniu, że znajdziesz drogę wyjścia z labiryntu. 
Proszę Cię o podanie adresu na mojego maila.


3 komentarze:

  1. Właśnie cieszę się tak, jak moja córeczka, gdy słyszy słowa: " Idziemy da da" :)Ogromnie dziękuję za książkę. Nie mogę się już doczekać, kiedy ją przeczytam :)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz. Postaram się wysłać książkę jak najszybciej:)

      Usuń
  2. Właśnie jestem na etapie czytania "Niezawinionych śmierci" Williama Whartona, więc spokojnie będę sobie czekać na kolejną lekturę :)

    OdpowiedzUsuń