poniedziałek, 8 lipca 2013

Książka BAJKI O ŻYCIU wędruje do...


Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie. Przypomnieliście mi o kilku ksiażkach, ktore sama pamiętam z dzieciństwa. Też mam Baśnie Narodów Związku Radzieckiego. Czytamy z synem od kilku dni, a mąż podsłuchuje:) Iwanuszka Głuptasek jest po prostu genialny! Dwa komentarze dotyczyły Królowej Śniegu. Również się nie dziwię. Z braci Grimm wspomniany został Kopciuszek. Tu pozwolę sobie po raz kolejny zachęcić Was do lektury baśni. O braciach Grimm pisałam tutaj. Gdyby ktoś chciał sobie pointerpretować znaczenie baśni, to zapraszam do lektury Bajek rozebranych - jest zarowno Królowa Śniegu, Syrenka, jak i Kopciuszek. Dla zaawansowanych proponuję Cudowne i pożyteczne Bettleheima - Kopciuszek został tam poddany naprawdę solidnej analizie (polecam Jolu!).  
Ach, tyle jeszcze świetnych ksiażek do przeczytania dzieciom (i sobie)! Na pewno będzie Heidi i Plastusiowy Pamiętnik i Piotruś Pan też...

Nie zwodząc nikogo dłużej ogłaszam, że książka wędruje do BIG m :) Proszę Cię o podanie adresu na mojego maila.



4 komentarze:

  1. dziękuję dziękuję dziękuję!!!! :-) nel99@poczta.onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahaha dopiero doczytałam :-) już piszę do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:) Jak już przeczytasz, to podziel się wrażeniami:)

      Usuń