sobota, 12 października 2013

Wychowanie przez czytanie - rozwiązanie konkursu


Długo się wczytywałam w Wasze komentarze. Dziękuję za obszerne i wyczerpujące wypowiedzi. Moja lista lektur do czytania z dziećmi bardzo się dzięki Wam powiększyła!
Miały być nagrodzone trzy osoby, ale naprawdę nie wiem jak miałabym kogoś wykluczyć. Nikt z Was na to nie zasłużył J

Dlatego ogłaszam, że płyty z filmem Jak kochać dziecko? oraz małe niespodzianki otrzymują wszyscy uczestnicy konkursu, których komentarze odpowiadały na pytania konkursu. Są to: Aleksandra, mamajanka, UmmZahra, dżinka oraz bulf.

Mamajanka za jej hiper-wyczerpujący komentarz otrzymuje również książkę Wychowanie przez czytanie.

Proszę o podanie adresów na mojego maila.


Gratuluję Wam serdecznie. Życzę wielu pięknych chwil z książkami, tymi czytanymi wspólnie z dziećmi i tymi dla samych siebie. W doborze lektur dla dzieci zachęcam do korzystania z podpowiedzi, które znalazły się w komentarzach do tego konkursu, bo nieskromnie powiem, że fajnych i mądrych mam czytelników na tym blogu J J J


6 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwyciesców :-) ja nie brałam udzialu, bo nie mialam pomysłu co napisac.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, bardzo dziękuję - również za komplement z końca postu :), ale przede wszystkim: za wybór mojej odpowiedzi (książka, gwarantuje zostanie gruntownie wyczytana przez wiele osób w mojej rodzinie - a może siostrom, które same są nieco mniej "zwariowane " na punkcie czytania, a również mają małe dzieci nieco innym sposobem niż mój przykład pokaże co i dlaczego naprawdę WARTO im czytać), za konkurs, w którym wielką przyjemnością było czytać pokazujące "bliskość nad książką" odpowiedzi + cenne literackie podpowiedzi oraz samo poruszenie tak ważnego dla mnie tematu
    a przy okazji zajrzałam do kilku innych postów, czego też na pewno nie będę żałować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę owocnej lektrury- postaram się wysłać jak najszybciej. A na bloga zapraszam, zapraszam:)))

      Usuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie:) Na pewno skorzystam z podpowiedzi książkowych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwycięzcom, oraz życzę miłej lektury. Mam nadzieję, na następny konkurs, bo z chęcią wziąłbym udział :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję, ale też mam nadzieję:) pozdrawiam.

      Usuń