środa, 11 grudnia 2013

Opowieści z Narnii wędrują do...



Z ogromną przyjemnością informuję, że mała łapka wylosowała osobę, do której trafi pierwszy tom  Opowieści z Narnii, czyli Lew, Czarownica i stara szafa oraz płyta Jak kochać dziecko?  Fundacji ABCXXI Cała Polska czyta dzieciom.
Zwycięzcą jest autorka szóstego w kolejności publikowania komentarza, czyli Karolina. Jakoś mnie to nie zdziwiło. A Karol, jaki uradowany, gdy sprawdziliśmy, kto kryje się pod numerem „6”!



Dziękuję za  liczny udział. Komentarzy było w sumie 18 (plus jedna odpowiedź na komentarz). Tak więc w miseczce znalazło się 18 karteczek. Gratuluję KarolinoJ Proszę o podanie mailem adresu do wysyłki.
Mam nadzieję, że pozostali uczestnicy i inni czytelnicy bloga skorzystają z podpowiedzi, co warto czytać, a może kupić komuś bliskiemu pod choinkę. Ja już zrobiłam sobie listę lektur na kolejny rok… Teraz, spoza tego, co na blogu,  zabieram się za Koronę śniegu i krwi. A i kolejka lektur „blogowych” spora! Oj będzie co czytać, czego i Wam bardzo życzę!
   

2 komentarze:

  1. Ojejku, ale mi się gorąco zrobiło :) Super prezent :) Dziękuję Wam ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo:) Już życzymy dobrej lektury!

    OdpowiedzUsuń