środa, 19 marca 2014

Niespodzianka dla uczestników ostatniego konkursu


Mam świetną wiadomość dla uczestników ostatniego konkursu. 21 marca jest nie tylko pierwszym dniem kalendarzowej wiosny. To również  Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Z tej okazji Stowarzyszenie ISKIERKA ma dla Was jeszcze pięć egzemplarzy książki Żółte kółka. Jeśli nadal jesteście zainteresowani otrzymaniem tej pięknej książki, prześlijcie adres do wysyłki na mojego maila. Pierwsze pięć osób, które do mnie napisze, otrzyma książkę. Mogą brać udział tylko osoby, które zostawiły komentarz pod postem z konkursem i recenzją Żółtych kółek. Napiszcie też jak podpisaliście się w komentarzu. Gdyby zdarzyło się tak, że w ciągu tygodnia nie zgłosi się pięć osób, wtedy ogłoszę na blogu „nowe rozdanie”. Na ten moment pierwszeństwo niech mają Ci, którzy już zgłaszali, że chcieliby książkę.
I jeszcze apel do autorki trzeciego komentarza. Maju Żółte kółka na Ciebie czekają! Tutaj również czekam jeszcze tydzień i jeśli się nie zgłosisz, to książka będzie dla kogoś innego.
A tak przy okazji zachęcam Was do odwiedzenia strony Stowarzyszenia Rodzin i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa ISKIERKA. Oto adres:  www.iskierka.org.pl.
Stowarzyszenie ma swoją siedzibę w Szczecinie, ale tak naprawdę zasięg  działania jest dużo większy. To właśnie ISKIERKA zainicjowała powstanie Żółtych kółek! Już niedługo dostępny będzie film dokumentalny o działalności Stowarzyszenia. Dobrze, że są Stowarzyszenia, takie jak te i ludzie, którzy je tworzą.

Piszcie na adres: katarzynadobryniewska@gmail.com


1 komentarz: