poniedziałek, 26 maja 2014

O swoje finanse zadba... - rozwiązanie konkursu

Z przyjemnością ogłaszam, że książka Jak zadbać o własne finanse trafi do Oli. 

Podoba mi się Olu, że "bycie w dole" widzisz jako szansę rozwoju. Ważne, że w tej niełatwej sytuacji masz marzenia i cele. Coś jest na rzeczy, że macierzyństwo daje kobiecie siłę, o jaką siebie nie posądzała, prawda? Jestem też całym sercem za klubem mam. Kibicuję Ci szczerze i chętnie się choć odrobinę przyczynię do realizacji tego pomysłu, wysyłając Ci książkę. Prześlij proszę swój adres na mojego maila.
P.S. To nie Ty nie pasujesz do pracy! To praca jest do zmiany, a nie Ty:-) 


A do pozostałych czytelników bloga rzeknę: skoro nie w konkursie, to inaczej zdobądźcie książkę Jak zadbać o własne finanse? Oczywiście, jeśli takiej lektury potrzebujecie. Według statystyk, większości Polaków bardzo przydałaby się edukacja finansowa. Przyznaję, że po ostatnim konkursie, gdzie Żółte kółka rozeszły się niczym ciepłe bułeczki, tutaj niewielka liczba komentarzy z lekka mnie zadziwiła. 
Pozwólcie mi zrozumieć! Skrobnie ktoś komentarz na ten temat? Czy naprawdę, tak, jak napisał "komentator nr 2", uznaliście, że  z Olą nie wygracie? Pewnie jest więcej wyjaśnień...

2 komentarze:

  1. Cześć Kasiu, dziękuję za Twoje wskazówki. Macierzyństwo powoduje pewną przemianę. Ja czuję się zoobowiązana wobec córeczki aby "naprawić" pewne relacje i poprawić sfery życia z których się nie jest zadowolonym.
    Cieszę się bardzo,że przyznałaś mi książkę,bo będę nie tylko czytać o bobasach,ale też zrobię coś dla siebie. Pozdrawiam ciepło i już skrobię maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym, co teraz napisałaś, tym bardziej cieszę się, że książka trafi do Ciebie. Pozdrawiam-)

      Usuń