sobota, 28 czerwca 2014

Książka „Dogadać się z dzieckiem” wędruje do…

Mała Szczęśliwa Łapka już wykonała zadanie. Los padł na komentarz numer 8, którego autorką jest Ula Gregiel. Gratuluję i zapraszam do kontaktu mailowego. Do książki dołączę małe co nieco od Fundacji Cała Polska Czyta Dzieciom, co by tym bardziej dogadywanie się dzieckiem wspomóc!

Wszystkim uczestnikom dziękuję za komentarze, które stworzyły naprawdę ciekawą bazę empatycznych skojarzeń. Miło mi było  przeczytać wypowiedzi stałych komentatorów. Serdecznie witam nowych.
Tak przy okazji zachęcam każdego czytelnika tego bloga do ujawniania się w komentarzach. Dawajcie znać o swoich wrażeniach dotyczących recenzji. Wypowiadajcie się o książkach, które przeczytacie za moją namową. Dyskutujmy, wymieniajmy się książkowymi inspiracjami.
A tak w ogóle to jak macie? Często zostawiacie komentarze na blogach, które czytacie? Co Was skłania do komentowania, a co sprawia, że milczycie?
Ha, teraz wyjdzie szydło z worka! Ciekawe czy będą komentarze pod tym postem…


4 komentarze:

  1. A! a ja myślałam że do wygrania jest egzemplarz Przyjaciół Żyrafy! ups :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak recenzja jednej książki, a do wygrania inna. Trochę się bałam, że może być z tym zamęt, Starałam się napisać wyraźnie, ale... pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Komentuję, gdy książkę znam i mogę na jej temat dodać coś od siebie. Także, gdy mnie zainteresowała i chcę o coś dopytać.
    Milczę, gdy mnie nie zainteresuje.
    Jeśli chcę przeczytać pod wpływem recenzji, też milczę, tylko dodaję tag "poszukać". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tę wypowiedź! Zależy mi na informacjach zwrotnych. Poza tym, że o tym jakie książki znajdą się na blogu decyduje mój subiektywny wybór tego, co uważam za godne uwagi i jaka lektura mnie interesuje na dany moment, biorę pod uwagę "zapotrzebowanie" zgłaszane przez czytelników, reakcje na daną recenzję też bywają podpowiedzią.
      Jeszcze raz dzięki za komentarz :)

      Usuń