czwartek, 28 sierpnia 2014

Książka "Dogadać się z dzieckiem" nadal czeka na właściciela


Do dziś nie zgłosiła się do mnie Ula, która wygrała książkę Dogadać się z dzieckiem, którą otrzymałam od Wydawnictwa CoJaNaTo przy okazji recenzji Przyjaciół żyrafy. W związku z tym, że czasu minęło naprawdę sporo, nawet biorąc pod uwagę, że są wakacje (jeszcze), ogłaszam, że książka czeka na nowego właściciela.



Tym razem już beż zbędnej zwłoki, kto pierwszy ten lepszy! Osoba, która jako pierwsza zamieści komentarz pod tym postem zgłaszając w nim chęć przeczytania książki, wygrywa.
Na zachętę przypominam, co pisałam o książce Dogadać się z dzieckiem > TUTAJ.


3 komentarze:

  1. No cóż - ponieważ pracuję z dziećmi, to sądzę, że przydałoby mi się przeczytać tę publikację. Dlatego - jeśli jestem pierwsza - poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja poproszę o twój adres. Prześlij mi na maila katarzynadobryniewska@gmail.com. GRATULUJĘ REFLEKSU :-)

      Usuń