poniedziałek, 1 grudnia 2014

Idą Święta - prezenty na blogu już są!

Dziś wpis nietypowy, choć jak zwykle będzie o książkach, a właściwie o książkowych prezentach. Rozpoczął się czas, gdy szukamy prezentów dla najbliższych. A gdyby tak podarować tym, którzy są dla nas ważni, dobrą książkę? Mam dla Was i książki, i podpowiedzi, jak znaleźć odpowiednia lekturę dla siebie czy bliskich.

Jeśli chodzi o książki, to z Fundacji ABCXXI- Cała Polska czyta dzieciom, a konkretnie z działu Rodzinnego Czytania, mam dla was cztery egzemplarze pierwszej części Opowieści z Narnii, czyli Lew, Czarownica i stara szafa. Dokładnie rok temu miałam dla Was jeden egzemplarz, a chętnych było sporo. Dziś są cztery, to już coś. Jeśli jesteście zainteresowani, skrobnijcie proszę o tym w komentarzu, najlepiej z krótkim uzasadnieniem. Będzie losowanie, bo nie chcę czuć ciężaru odpowiedzialności… Na komentarze czekam do soboty 6 grudnia włącznie. To kto chętny???



Sprawa numer dwa: uruchamiam newsletter, a wraz nim e-booka, którego nazwałam „Książka szyta na miarę, czyli dla każdego coś psychologicznie dopasowanego”.
 Każdy, kto zapisze się na newsletter, otrzyma ode mnie dostęp do pliku PDF, gdzie znajdzie, mam nadzieję, trochę inspiracji w doborze „rozwojowych” i wartościowych książek. Więcej zdradzać nie będę. Jak się zapiszecie, to zobaczycie.
Do skorzystania z newslettera skłonił mnie między innymi Facebook… Gdy widzę do jakiej garstki z Was trafiają  udostępniane przeze mnie posty,  to się z lekka zagotowuję! Ten, kto się zapisze na newsletter, na pewno dostanie maila z informację o nowym wpisie na blogu.
Spodziewajcie się wiadomości ode mnie raz w tygodniu lub może czasem co dwa tygodnie – to się okaże. Nie mam zamiaru zalewać Was mailami. Oczywiście adres mailowy, który podacie, będzie służył tylko i wyłącznie do wysyłki newsletttera (nikomu go nie udostępnię).
   E-boka wyślę do Was jeszcze w tym tygodniu. Jeśli będę potrafiła to zrobić oczywiście… Nie ukrywam, że opanowanie kolejnej umiejętności związanej z moim byciem w sieci trochę mnie kosztuje. Liczę na Waszą wyrozumiałość w razie ewentualnych niedopatrzeń czy nawet błędów. Zapraszam do zapisu !

UWAGA! - małe sprostowanie. Usunęłam właśnie okienko, które było poniżej, ponieważ nie działało. Działa to, które jest w prawym górnym rogu strony.
Czyli jednak mam o co prosić w kwestii wyrozumiałości dla mnie... Proszę tych, którzy próbowali się zapisać, aby zrobili to jeszcze raz. Żeby newsletter był aktywny musicie swój potwierdzić w wiadomości, którą otrzymacie na swoją skrzynkę. Liczę na to, że się nie zniechęcicie.

21 komentarzy:

  1. Zgłaszam się po książkę :) a do newslettera już zapisana.
    Pozdrawiam z KCR Przystanek Czytankowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chetnie ksiazke "przygarnę". Czytalam ja jako nastolatka anteraz chetnienpoczytam w towarzystwie corki.:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałabym w nudny świąteczny wieczór :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Historię znam, ale to jedna z tych, do których się wraca i wciąż odkrywa się coś nowego. To rzeczywiście doskonały pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja całą Narnię mam, więc po książkę nie startuję.
    A na newsletter się zapisałam. Może dzięki temu rzadziej będę tu wpadać, by sprawdzić, czy pojawiło się coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie przygarnę -chyba czas zacząć czytac moim chłopakom... IzaSW

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się do książki uśmiecham:)zwłaszcza ze rośnie obok mnie mały człowieczek, bardzo zainteresowany światem wokół nas ale i tym za drzwiami szafy:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam "Opowieści z Narnii" od pierwszego przeczytania i baaardzo chciałabym, żeby Janek miał swój włsny egzemplarz. Może nawet da mi czasem poczytać - teraz widzę tam oprócz pięknego baśniowego świata, fantastycznych postaci, honorowej walki i magii także całkiem sporo ciekawych symboli i analogii)

    P.S Ker-Paravel to (obok Alhambry) moja ulubiona nazwa "geograficzna", a samo wspomnienie nazwy Wędrowca do Świtu nieodmiennie pobudza wyobraźnię... nawet niby proste imię Aslana brzmi dla mnie magicznie - czy ktoś też tak ma? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie czytałam Opowieści z Narni także to chyba dobry powód żeby wziąć udział w tej rozdawajce :-)
    na newslettera zapisuje się, ale mnie coś przekierowuje.. tak powinno być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, coś się w tym okienku zapisowym jednak pomieszało. Działa to w prawym górnym rogu. Właśnie zaktualizowałam post. Zapraszam do zapisu ponownie. Mam nadzieje, że tym razem skutecznie. Przepraszam za niedogodności!

      Usuń
  10. Uwielbiam Narnię. To jedna z tych pozycji, do których się wraca i których nigdy nie ma się dość...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie miałam okazji przeczytać tej książki, a teraz podwójnie bym się ucieszyła mogąc poczytać ją moim córkom ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opowieści z Narnii to jedna z moich ulubionych książek z dzieciństwa, cały komplet dostałam zresztą jako prezent na Święta :-) Teraz chętnie podarowałabym tę książkę mojej siostrzenicy, bo swoich egzemplarzy nie oddam ;-)
    milkas

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety jakoś do tej pory książki nie czytaliśmy,ale film udało nam się w kinie zobaczyć i jestem pod wielkim wrażeniem dlatego bardzo chcę mieć książkę dla siebie.
    Tymon/czytający tata/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ciapa ze mnie ani książki nie czytałam ani tym bardziej filmu nie zaliczyłam,ale dziecię rośnie i czas to nadrobić,bo uczymy od synka urodzenia miłości do książek./kosmos/ elżbieta kmiecik

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę pochwalić się jedynie obejrzanym w kinie filmem o Narnii lecz sama wstydzę się do tego przyznać,ja nigdy nie miałam tej książki w ręce.Czy Mikołaj dziś przeczyta to zdanie i szybciutko do mnie popędzi z jednym egzemplarzem w worku?Bardzo bym chciała,bardzo mocno.
    JUSTYNKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam tu i zapomniałam się dopisać,ale to wszystko przez chorobę synka,człowiek ma głowę gdzie indziej wiadomo.Jasne jak słońce,że chcemy tą niezwykłą książkę,bo mam w rodzinie dużo czytających dzieciaków,pozdrawiamy Mikołajkowo.Elucha

    OdpowiedzUsuń
  17. Halo,halo tu Olivka się zgłasza po książkę dla siebie i dla młodszej siostry.Kiedyś miałyśmy w domu pięknie wydaną Opowieści z Narnii,ale niepilnowany pies nam zeżarł i nie pozostaje mi nic innego jak 6 grudnia powalczyć o ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się ja także,nic tak nie cieszy jak nowa dobra książka ...jaga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koleżanka przypomniała mi o tym super konkursie i szybko dopisuję i ja.Film widziałam z siostrzenicą i nawet spodobało mi się.Książki o Narnii nie mamy lecz może dziś się to zmieni?
    -Dorotka-

    OdpowiedzUsuń
  20. jeje... czy tutaj rozdają książki ''Opowieści z Narnii''dla dzieci i młodzieży?Jeśli tatusiowe mogą się załapać to proszę ładnie o jeden tytuł.JEJE

    OdpowiedzUsuń