poniedziałek, 8 grudnia 2014

"Opowieści z Narnii" wędrują do...

Śpieszę donieść, że z pomocą dwóch małych asystentów dokonałam losowania spośród komentarzy zamieszczonych pod wpisem Idą Święta – prezenty na blogu już są.
Komentarze ponumerowałam według kolejności ich opublikowania. W losowaniu nie wzięły udziału dwa z nich. Z oczywistych względów mój oraz komentarz nr 5, gdzie jego autorka napisała, że po książkę nie startuje.

Małe Łapki wylosowały następujące komentarze:
Nr 2 – Joanna Berendt
Nr 15 - Justynka
Nr 19 – Dorotka
Nr 20 – Jeje


Gratuluję i życzę Wam lub tym, którym podarujecie książkę cudownych chwil spędzonych w Narnii. U mnie właśnie z pokoju obok dobiega dźwięk audiobooka z Opowieściami przyniesionymi przez Mikołaja, bo po przeczytaniu wszystkich siedmiu tomów Młody Poszukiwacz Przygód ma nadal niedosyt!


Proszę prześlijcie na mojego maila (katarzynadobryniewska@gmail.com) adresy do wysyłki książek.



4 komentarze:

  1. aaaa jaka szkoda ze mnie nie wylosowali :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza książka już jest,dziękujęmy i czytamy sobie po świątecznie...
    JEJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się i życzę cudownych chwil w Narnii!

      Usuń