środa, 8 lipca 2020

Zmiany, zmiany, czyli rozwój i zaproszenie do nowej przestrzeni

Od 2012 roku do dziś to było miejsce w sieci, gdzie dzieliłam się z Wami moimi refleksjami z przeczytanych książek psychologicznych, czasem nie tylko psychologicznych, i czasem nie tylko z książek:) Cóż... jest sentyment i łezka w oku, ale...

Dziś nadszedł czas na nowy dom. Mam już własne miejsce w sieci. Odtąd tam znajdziecie bloga, teraz już nie tylko w temacie książek, ale oczywiście ten obszar pozostaje jako istotny, bo nadal czytam książki, a Wy nadal chcecie o tym, co przeczytałam, czytać :) 
Zapraszam Was na moją stronę. Zachęcam też do zapisania się na newsletter, aby być na bieżąco z nowymi artykułami na bloga i tym, co proponuję. 


Wypatrujcie też na Facebooku grupy dla miłośników książki psychologicznej. Już niedługo powstanie w ramach mojego funpage'a. 

Do zobaczenia w nowej przestrzeni!

2 komentarze:

  1. Książki psychologiczne to mój ulubiony format. Zawsze sprawiają, że chce się szybciej myśleć.

    OdpowiedzUsuń